Jul 8, 2009

Hvor lenge overlever Clas Ohlson ?

Jeg skal på ferie, bilferie må vite, og i den anledning trenger jeg noe som kan holde liv i laptopen, mens jeg dundrer nedover europa. Dette tenkte jeg selvfølgelig ikke på før 3 dager før planlagt avreise.

Etter litt søking kom jeg frem til at denne laderen fra Dealextreme var rett for meg. 82,- NOK inkl. frakt til postkassen min. Bare 1 hake, den rekker ikke frem i tide til jeg skal dra.

Da er det bare å søke litt hos de norske pusherne av slike ting
Clas Ohlson skal ha 398,- for den samme laderen, og det er akkurat samme laderen også! (trykt på et annet merke, men ellers lik)

Jeg måtte bite i det sure gresset å kjøpe den hos Clasern, og lovte meg selv dyrt å hellig at jeg aldri skal legge igjen noe penger der mer.

- Og starte nettbutikk når jeg kommer hjem fra ferie.

485% dyrere !! og det er dyrere en jeg som privatperson klarer å kjøpe den inn for, de burde klare en vesentlig bedre pris enn meg...

Og det gjør de også, det er bare det at det er for mange som har lyst til å betale for mye

No comments: