Jul 30, 2008

Acer aspire one - innstallere Ubuntu Hardy Heron


Nå begynner det virkelig å ligne på noe! Etter å ha lagt inn Ubuntu, og fått satt på en liten mus, så liker jeg denne maskinen skikkelig godt !

La inn Ubuntu ved å følge denne guiden
Nå oppfører maskinen seg akkurat som jeg vil. Den ble ikke spesielt tregere heller, men jeg lurer på om jeg skal innstallere 1GB ram, sånn for å være sikker :)
Fant også igjen en mus i skuffen, som passet rimelig bra synes jeg. Det er mini reisemus med reklame for linjegods på, som jeg har hatt i skuffen i et par år. Nå kom den virkelig til sin rett.



Og om du lurer; alle funksjoner på aspire'n fungerer som det skal med unntak av mikrofonen (det har blitt løst på http://aspireoneuser.com forumet, men jeg har ikke begitt meg ut på det ennå)

No comments: